Hon va jätte bra!

Allis gjorde de jätte bra igår!!
Hon blir nog en skådespelare, en bra skådespelare som tjänar in massa pengar och ger lite till hennes syster. Önsketänkade iallafall.

Igår gjorde jag inte så mycket på dagen, jag somnade på Allis säng och sen ringde jag till Emelie som skulle fira en vän så jag gick ut med Ida själv. Ganska skönt att gå ut en promenad själv i lycksele.

Träffade Linda och pratade lite med henne, hon föreslog att vi kunde fara och släppa hundarna idag, så ca 13 ska jag Emelie och Linda ut med hundarna och släppa dom, de ska bli kul!

Tur att black jack (lindas hund) är kastrerad!

Tills dess vet jag inte vad jag ska göra, mår lite halv dåligt just nu men de går nog över, undra om de va för att jag åt en filtallrik?
När jag mådde som värst för några veckor sen kunde jag inte äta fil, ne då va de toan innan jag ens hade ätit upp allt.


Pratade med Ulf också, saknar han mer och mer fast vi bara varit ifrån varanda sen i går..


Jag sov med Ida inatt iställe, de har jag inte gjort på länge och jag tror att hon har saknat det också!
Snacka om att hon sov som en stock raklång brevid mej, hon drömde en massa och väkte mej några gånger med att skälla och sparka i sömnen.

Hahaha en gång när hon sparkade och halvskällde så vaknade jag och hon låg där med tungan halft ute, jag kunde bara inte låta bli, jag tog tag i hennes tungan och skakade lite på den tills hon vaknade,
hon drog in tungan och somnade om igen på en gång.

Jag vaknade ca 9.30, såg att Ida va vaken men hon ville inte öppna ögonen haha hon va jätte trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0