I lycksele

Sitter hemma hemma nu, men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, de är ju ingen hemma, bara jag Ida och mina ormar som bor här nu. 

Funderar på att gå upp lägga mej i soffa titta på tv och kanske somna? Eller så äter jag nått ringer Emelie och far till henne, problemet är att de är som vanligt kallt ute, jag fryer bara jag tänker på att gå ut... 

Och Ida har börjat löpa, å hon löper inte lite så jag måste köpa ett tikskydd idag eftersom jag inte tog med mej de idag, hon kunde ju ha börjat löpa igår iställe så jag va beredd... men men...

Nu har jag verkligen inget att skriva om när jag skriver att Ida löper, hahahah tragiskt! 


BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha... ja då har du lite att skriva om ;P Hoppas ni kommer nästa helg!!!

2010-02-20 @ 10:47:06
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0