Lyckat igår!

Oj oj oj vad kul de va igår!

jag höll igångnästan hela dagen med att städa, tvätta, vika tvätt och diska, sen kom Ulf hem och han och Krille bar ner den gamla tv hyllan, äntligen gick det att dammsuga.

Precis när jag hadde dammsugit klart kom Emily, Jocke och Nikki, hur kul som helst va det! Nikki hade fullt upp med att kasta boll med Akleja och klappa katten.

Fick fina paket av dom, har ingen kamera som fungerer just nu, men jag fick en bok om att bli mamma ett halsband hjärtformat och de plingar ett sånt härligt ljud i det när den dinglar på magen, tydligen så är det ett lugnande ljud för bebisen när hon/han hör det.
Fick stödstrumpor och järntabletter! Emily vet hur de ska va, hehe!

Båda tårtorna tog slut, plus att Patrik och Tone hadde med sej en tårta, den såg mycke godare ut.

Alla for när ca 21 så då passe jag på att diskat upp allt.

Sen hoppade jag in i duschen, gud va trött jag va! höll på att somna stående.

Så jag gick och la mej, då kom den hemska jobbiga illamående, suck, inte kunde jag sova då, tror jag va påväg att springa upp och spy 3 gånger, orkade verkligen inte kräkas inte kunde jag sova heller, så nu är jag jätte trött och mår illa....



Är iallafall jätte glad för att de va en sån bra dag igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0