Väntar på Akleja

Igår tog jag en åksjuketablett och som vanligt så sov jag å sov å sov.

Ulf väkte mej och vi bakade tårta, så mysigt de va, ikväll ska vi fira oss, vänner kommer och hälsar på, de ska bli så roligt!


Imorse steg jag upp före ulf, för att jag skulle överaska han med tårta och paket, han sov som en stock när jag, jag började blanda saft och då ser jag han står i hallen och fråga vad jag gör?

Vad tror du jag gör ULF!!?

Då har han glömt att han fyller år?
Jag bad han gå och lägga sej igen...


Fixade resten och gick in i sovrummet och smällde en partypopper, hahaha han trodde verkligen att jag sköt honom, ojojoj vad rädd han blev!

Av mej fick han en Clocky.



Just nu så väntar jag på att Magda ska komma med Akleja, sen ska jag försöka att äta någon frukost, är verkligen inte sugen, de enda som går ner nu är banan.


När ulf slutar så ska han flytta några möbler till förrådet och då äntligen kan vi börja städa undan på riktigt!


Kommentarer
Postat av: My

Haha, smart present där! :D Vet en pojke till som skulle behöva en sån! ;)

2010-02-09 @ 11:16:29
URL: http://myypettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0