W W W!!

Idag börjar www Wilhelmina Winter Weekend, de händer massa roligt här, isstolpsittarna kliver upp kl 14 och sitter alltså på en isstolpe tills på lördag kl 14.
De är alltid kul att gå förbi där på kvällen och se när dom stakarna sitter där på en ispelare och försöker hålla värmen! Varför gör dom det? jo för att den/dom som sitter längst vinner en summa pengar, vet inte hur mycket.

KL 13 idag är det isskulptering de är ochså roligt att se.

Imorgon är det marknad och massa annat roligt de händer saker hela helgen, jag hoppas, hoppas och hoppas att jag mår bra i helgen, att jag inte är illamående. Jag mår himla bra idag iallfall, och jag ska jobba!


Å de är inte säkert att Hiwi kommer, hon va jätte förkyld... hoppas att hon blir jätte frisk imorgon!



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kommer att komma iaf :D

2010-02-11 @ 19:05:55
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0