Några timmar kvar nu

Har sovit oroligt inatt, säkert för att jag är så förväntansfull och nervös.
Jag har börjat att känna bebisen, de va ett tag sen tror jag.
Grejen är det att förut kunde jag inte avgöra om de va bebisen eller om det va magen.

Alla säger att de känns som en fladrande känsla men jag har bara känt så en gång, annars har de mer kännts som om det typ är en bubbla som spricker, nu känns det starkare. Men vissa "bubblor som spriker" känns som om de lika gärna kan vara magen.

Hoppas bara på en och att jag är beräknad fel, så jag hoppar fram en månad.


Skulle de vara så att det va 2 så är det inte så att jag kommer att önska bort något barn! Jag kommer att älska båda två lika mycket!!! 




Nu ska jag ut i solen med Ida, sen blir det vardagliga sysslor och efter det så åker jag och Ulf till statiol köper en varsin glass och drar sendan till lycksele !!!





 

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till :D

2010-03-04 @ 11:40:19
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0