Barnmorskan

Ååå så sjukt nervös jag är, om 3 timmar så ska jag vara hos barnmorskan, jag är inte alls rädd för själva barnmorskan, jag är livrädd för att jag ska ta blodprov..
Hade jag inte varit prego så hade jag aldrig tagit ett blodprov, det är det jag är mest rädd för när det handlar om mej..
Men jag har ju den magiska salvan som bedövar, men av någon anledning så känner jag endå att det sticker till, inte alls lika mycket men jag känner det och jag hatar den känslan.
Dessutom så drar blodkärlen ihop sej av salvan och dom drar ihop sej när man är nervös/livrädd också, ne nu börjar jag må illa av att bara skriva om det. måste lägga mej och tänka på nått helt annat..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj.... hur ska du klara av att föda barn om du inte ens kan ta ett blodprov..??!!!

2010-06-22 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0