Dagens foton

Idag följde jag med Ulf när han for ut och skulle kolla på några ställen där det hade svämmat över.
På vägen dit så såg vi några djur och jag försökte att fota dom.
Några renar men denna ren va finast och stod still, dom är såå ful när dom springer :P
Flera självmordsbenägna tjäder hönor, men Ulf körde inte på en enda. (De va nog för att jag va med i bilen)
Hade varit roligt att fota en tjäder tupp dom är ju mycket vackrare, men vi såg inte en enda.
Vi såg flera såna här fåglar, men jag vet inte vad de ät för sort, får kolla upp det sen.
Vi såg också 2 älgar men dom hann jag inte fota..
Hade hoppas att vi fick se nån björn som vi kunde fota, men de kanske är lika bra att vi inte såg nån, fy vad jag hatar björnar..
Ne nu ska jag se på hockey med älsk (Sverige vs Canada) och sen blir det nog sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0