Halsbränna och dåligt väder..

Igår hade jag en sån halsbränna, shit vad obehagligt de va, tror att jag aldrig har haft en halsbränna, men de löste sej med lite medecin ;)

Idag är det verkligen april väder, de har snöat igen, men inte lagt sej.

Jag vaknade i morse då va de  mulet, somnade på soffan senare och vaknade igen då regnade det så jag bestämde för att stänga ögonen igen.
När jag vaknade och steg upp så va det sol och de blåste hur mycket som helst, blääää... kollade ut och såg att de va mulet igen och nu är det både mulet och sol och blåser...

Var är den Ryska sommar värmen som skulle komma i veckan, hoppas att den kommer snart och stannar ett tag, men de känns inte som att den kommer att göra det.... 

Lite depp idag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0