SJUK :(

300 meter från vårt hem går/gick det runt en björn hona med 2 ungar, hon gick där förskolan/förskoleklass brukar vara på dagarna ibland, grilla och leka, ännu ett tecken på att det finns för mycket björn.
Ja jag har då slutat att gå i skogen sen björnarna började komma fram.
På tal om nått helt annat så är jag sjuk idag, tur att jag är ledig och hoppas att jag hinner blir frisk tills imorgon då jag jobbar.
Tone gick ut med Ida nu på morgonen, så super snällt.
Tror jag ska försöka att gå ut med henne själv snart, känner mej mer kry nu än tidigare.
Väldigt konstiga symtomer, jag mår jätte illa, dålig i magen, ont i kroppen, huvudet känns som en betongklump som nacken knappt orkar att hålla upp, ont i halsen och jätte snorig, som förkylning och magsjuka..
Ne jag vill inte vara sjuk när jag äntligen får jobba en massa..

Kommentarer
Postat av: Marie

Krya på dig vännen! De är ju inge roligt att vara sjuk ju!

2010-05-26 @ 18:53:30
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e väl gravid?? Man brukar må dåligt då.

2010-06-26 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0