Snart!

Snart bär det av till Lycksele åå vad jag längtar, ska även äta på frasses där har jag bestämt så gott det ska bli.
Det är sån stor skillnad på fasses i Lycksele och i Vilhelmina, här i Villis är de inte ens i närheten så gott som i Lycksele, dom kanske har mer pengar på frasses i Lycksele för man får då mer mat där.
Ida är hemma nu med, hämtade henne hos Micke så de känns extra bra att ha henne hemma, tänk vad ett djur kan göra för en människa!?
Dom är jämt glad!
Även om jag skulle lämna Ida hemma 2 dygn i rad så skulle hon vifta på svansen och vara glad att se mej när jag kom hem.

Hon är verkligen min ögonsten å jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Fatta vad mycket hon ger mej och jag försöker att ge tillbaka det till henne men det känns som om hon ger mej dubbelt upp, min underbara Ida!!

Kommentarer
Postat av: my

Sv: Nej det var bara massor med strul med pojken.. :( Men det har löst sig nu.. :)



Hur är det med magen då? :) Kram

2010-05-07 @ 13:53:12
URL: http://myypettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0