Tone Tone Tone

Igår ikväll va de jätte skönt ute och jag ville gå ut en promenad, eftersom Ulf jobbar så mycket och kommer bara hem för att sova så kan jag ju inte gå ut med han. Så jag ringde till Emelie och frågade men hon va ute med någon och skulle börja jobba så hon skulle inte hinna, så jag ringde till Robbin, men han jobbade också över ju igår kväll och skulle nog inte sluta förrän ca 23, då ringde jag till Emily som inte heller svarade.. Jag gav upp.. och bestämde mej för att gå min promenad ner till statiol köpa en glass gå samhället själv, eller jag och Ida. När jag kommer ut så ser jag att Patrik har kommit hem jaa tänkte jag och provade ringa han, nee han ville inte, han åt ju just en filtallrik, men Tone kanske vill sa han. TONE!! tänkte inte ens att hon hade kommit hem med Patrik, så Tone räddaren i nöden kom ut och gick med mej, de va en rolig promenad men mycket roligt prat. Sen gick vi hem till dom och tittade på Gray´s. Tack Tone för att du räddade min ensamma ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0