Jag och safari

Stakars Ulf som har jour just i helgen, tror hela fjällen håller på att släppa så allt vatten kommer, trummor som inte hunnit tinat, betyder att det rinner vatten över vägarna och det kan skära av vägarna, och han är sjuk på det också :( vill inte vara i hans skor nu.
Han hostade hela morgonen och vi båda har kall svettats några dagar nu och mår dåligt.
De känns inte som att de har brutit ut riktigt, känns som att de är nått som ligger och lurar och jag bara väntar på att de ska kommer med blixt och dunder..
Å underbara Vanja som hämtade Ida nu när vi inte har tid med henne fullt ut, visst kan jag gå ut med henne men jag orkar verkligen inte gå någon lång promenad med henne, så nu är hon hos Vanja och där vet jag att hon får det hur bra som helst, aktivitet så de skriker om det och andra hundar och barn som leker med henne, hon vill nog flytta dit.
Själv sitter jag här ensam med Safari och tittar på tv, Emily va nyss här och hämtade lite kläder som jag inte kan ha längre.
Hon ska ut på hotellet och flamsa runt ikväll, lite avundsjuk är jag, men jag känner samtidigt hur sjukt skönt de är att bara vara hemma ikväll och se någon bra film med älsk ! :)
Och jag är hungrig men jag vet inte vad jag är sugen på, vad vill jag ha?
Pannkaka har jag just ätit, men de va så lite kvar så jag blev hungrig nästan direkt efter, kanske ska sno en matlåda av Ulf.
Ska snart slänga i en tvätt och diska de lilla vi har.
Fick denna nalle av Ulf när vi just blivit ihop :) minns att jag hoppade på kryckor och han bar den till bilen.
Den sitter bredvid mej vid sängen och jag tittar på den varje kväll och minns den dagen då han köpte den.

Kommentarer
Postat av: Tone

När jag är hemma i villis så är det bara att säga till så kan jag gå med hon om jag har tid :)

2010-05-15 @ 16:56:35
Postat av: Emily

Jag var iaf sjukt snygg i din klänning ska du veta. Du är bäst <3

2010-05-16 @ 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0