Vänner och Ulf, vad mer kan jag begära? :D

ÅÅÅ varit hos Petra och Patrik, hälsat på och myst med bebisen! guuuud vad jag längtar nu! Men endå fatta att det är mindre än 3 månader kvar nu, jag längtar såå!!!
Så fin och snäll lite bebis:)
Övrigt ikväll så gick jag och Ulf ut på en kvälls promenad till folkets hus och tittade in där dom håller på och lanar, ne fy jag tycker att det är tråkigt med lan.
Nu ska jag mysa med Ulf, såå sjukt kär jag är i han, undra vad jag hade gjort utan han, inte haft det så bra som jag har nu iallfall.
Kyssar på dej min Prins!
Älskar att vi gör såna tokiga saker tillsammans, du får mej att skratta varje dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

va fasen ha han på huvet? :P haha

2010-05-13 @ 16:22:49
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Marie

sv: haha, såg typ ut som torkade grisöron nästan :P

2010-05-13 @ 23:45:05
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0