Varför, varför, varför????

Idag skulle jag på ett möte genom jobbgaranti för ungdomar, så jag hade fått för mej förmodligen missuppfattat att de skulle vara hur man skriver ett cv, men de va det inte, jag skulle på lärcenter och sitta och lyssna på hur man går till väga då man ska börja plugga... Men hallå? Jag vill ju inte ens plugga och de visste min handläggare..
Varför är jag där då, tar bara onödig tid, de är sol idag och jag ska städa, tänk vad mycket jag hade hunnit på den timmen...
Bläää jag är inte på bra humör nu och bara av den lilla promenaden så värker mina fötter och jag blev jätte trött av att vara där.
Men jag tänker inte vila.. Ne nu ska jag städa sen ska jag försöka att gå ut i solen, se om de är någon som är ledig eller villig att följa med på en promenad, kanske ta en mjukglass?
Ikväll ska vi kanske träffa Petra, stolta store bröder Jon och Per och bebisen! Men de beror ju såklart på om Petra orkar.
Annars vet jag inte vad som händer, Ulf är ju ledig imorgon så vi ska väll hitta på nått mys ikväll och jag hoppas verkligen att det är fint väder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0