Lite mer att blogga om! :D

Nu har jag ju en massa saker att skriva om!

Tänkte att än en gång försöka att ta upp dethära med att blogga, men vi får se hur det går och hur mycket tid jag har.

Våran lilla prins har ju kommit!
Allt gick bra och vi mår toppen, det är ju 2 månader sen nu.

Förlåssningshistoria kanske kommer upp, beror på om jag ens har några läsare kvar... tror inte det..

Kean heter han, okey så nu om jag har läsare kvar så tänker dom nog kiin, kean som det låter eller nått liknande, har hört de mesta, man utalar det Kian men han stavas Kean!

Ca 2 timmar efter förlossningen döpte vi han, han är bara en kean, våran underbara Kean!

Jag är såklart världens lyckligaste och fjantigaste mamma!
När jag sett andra mammor har jag tänkt att jag aldrig ska bli så fjantig, ni vet såna man tittar på och tänker gud!!! Precis sån är jag!
Men jag har hört att det hör till.


Ida är världens bästa familjehund, hon säger till när han gnäller, hon lägger gärna huvudet brevid hans när han ligger i babygymet. Hon är den ultimata familjehunden!


Tänkte lägga upp lite bilder på slutet av graviditeten och på Kean!



Varma dagar va inte alls så hemska som alla sa, jag tyckte dom va ganska sköna!
Gå med så lite kläder som möjligt, värst va det för fötterna ojojoj dom kändes som ballonger när jag kom in..




Tur att man inte ser mitt ansikte för jag va verkligen sjukt trött här!!
v 36.



hahaha lustgas!! Jaa som barnmorskan sa till Ulf ' Det är nu hon kommer att börja berätta hemligehet' Haha å jag sa nog ganska mycket!

Minns att jag sa till Ulf 'När hon går ut (alltså barnmoskan) så får du också prova att suga i dej massa lustgas' sen fnittrade jag jätte mycket, men grejen va att barnmoskan va ju kvar i rummet och hörde allt, å jag viskade ju inte direkt.. pinsamt? 

Men såhär va det ju inte hela tiden, klart jag hade ont som bara den också!!!



Här ligger gullebäbis nån dag gammal på Pappa Uffe ;)


Dom hära 2 är mitt liv!!


Kommentarer
Postat av: :)

klart du har läsare kvar ;) kul att du börjat blogga igen :)

2010-10-14 @ 00:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0