periodare delux!

Jaaa… alltså jag är bara en sån, en periodare, det gäller inte bara blogga utan allt! Mina närmaste vänner  vet att jag är med dom intensivt och sen kanske vi inte hörs på några veckor men tar alltid upp där vi slutade.
Träningen med, ibland så tränar jag varje dag sen ett uppehåll i veckor.
Fota samma sak, jag kan fota hur mycket som helst med system kameran och sen inte göra det på flera veckor..

 

Men nu har jag börjat blogga igen, iallfall idag.

 

Idag ska Kean ta blodprov, vi ska se om han är gluten som jag,  det bestämde vi när han låg i magen att vi skulle testa han för, och när vi ta prover så kan vi ta för mjölkprotein med.

Ulf är inte med så jag vet inte allt hur detta kommer att gå..? Jag är ju så rädd för sprutor och blodprov…


Kommentarer
Postat av: Marie

Hur gick det med proverna då? :) Men det gick säkert bra, dom bruka ju va duktiga på sånt iaf :)

2011-04-26 @ 23:33:19
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Moster

Hej på dej tjejen!

Va sööt din lille son är.

Jag hoppas att det gick bra med proverna.

Vi måste försöka komma upp till er någon gång, jag tror att min bror Viggo visnar på mig annars;)

Kram och sköt om er

2011-09-04 @ 09:03:46
URL: http://svindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0