Inatt va jag rädd...

Jag och Ulf hade lagt oss, när vi släckt ner allt å håller på att somna hör vi ett ljud som lät som en dörr öppnades, jag gick upp och skulle kolla Kean då va hans dörr igen dragen? Jag frågar Ulf om han har dragit igen dörren? Ne inte vad jag vet sa han.

Han kliver upp och jag vänder mej om kollar runt å se att rummet som vi inte använder är öppet!! Då blev jag rädd!

 

Ulf i bara kalsonger tar en kniv i handen å öppnar dörren helt! En luftmadrass står  där inne också, (efter att Emelie å Allis sovit där) Han går in å sparkar till madrassen å ut flyger katten!

Livrädd vad nog bara förnamnet!

Vad nog bara tur att Ulf inte hann reagera för då kanske det hade blivit kattbab??

 

Men jag funderade på hur den dörren kunde ha öppnat sej så jag stängde den å puttade på den å då gick den upp, man måste alltså stänga ordentligt å katten hade nog bara puttat upp dörren, å Ulf drog nog igen dörren efter att han va in till Kean.

 

 


Kommentarer
Postat av: My

Haha så tokigt det kan bli ibland!



Mormor pratade om att ni hade skaffat ny hund, vad är det för vovve? :)

2011-02-08 @ 11:11:08
URL: http://mywiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0