Lyllos jag!

Igår va det alla hjärtans dag och gissa om jag hade en bra dag! Oja!!

Jag har verkligen en romantisk kille! Ulf är underbarast!

 

Vi åt middag kebab med, ris och sallad, sen va vi ett tag bara, tills Kean gick å la sej, då tog vi ett underbart bubbelbad coh jag blev verkligen ompysslad.

 

Av Ulf fick jag också ett ljus format som ett hjärta i en fin burk, men det va inget vanligt ljus utan massageolja, så jag fick en varm å skön låång massage! Underbart!

 

Sen..... ”sov vi”  ;)

 

 

JAG ÄLSKAR DEJ ULFY!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Hahaha... sen "sov vi", klockrent ;) Lät ju iaf huuur mysigt som helst! Ni har tur som har varandra :) Saknar ju dig me Linn... hur mycket som helst!!!! puss

2011-02-15 @ 11:35:23
URL: http://hiwi.blogg.se/
Postat av: Emelie

HOPPAS NI SOV GOTT!!! Haha, vad söt du är Linn, blev super gald över din kommentar <3 Tycker om er mega mycket. Längtar tills vi ses igen.



Btw, har hunden fått något namn än?

2011-02-15 @ 12:16:45
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0