Nått som gör mej sååååå himla ARG!!

Det är när jag tittar på unga mödrar, danmark... kommer dom ens fram i utvekligen när det gäller gravid eller bran, från spädbarn till barn.

Jag fattar inte att dom kan sitta i en liten lägenhet där det finns en 2 åring och att mamma är gravid igen å båda föräldrarna tillochmed mormor sitter och röker med dom!! 

Och jag undrar varför deras barn har hosta?? hmm.. jaa..?

Eller ett avsnitt då en flicka på inte mer än 6 månader slutar att andas på natten, dom åker in och inte ens läkaren vet varför det händer (nu vet jag att det kan hända även den som gör allt "perfekt") men att det också är så att röker man när man ammar eller är gravid så ökar chansen att barnet dör av plötslig spädbarnsdöd...

Varför gör man ens saker som man vet skadar barnet?


Kommentarer
Postat av: Tone

Åh jag vet. Jag blir helt galen när jag ser programet. Fan är det ingen som talar om där att det är dåligt.

2011-02-25 @ 16:47:40
Postat av: Tone

Sv. jo jag vet. men behöver jag glasögon så kommer jag nog inte använda dom hela tiden.

Ja jag vet inte när vi kommer. hoppas det är snart i alla fall. hihi ja ni får ju gärna kömma också. :)

2011-02-28 @ 21:38:33
Postat av: ??

Chansen är exakt lika stor för den som inte är rökare å för den som är rökare, att barnet dör av plötslig spädbarnsdöd.

För det finns så mycket mer som gör så att barn drabbas av detta.

2011-03-04 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0