Det kom ifatt

Jag visste att det skulle komma ifatt mej, inte när men snart. 

Jag kände det idag vid matbordet då 
Kean säger: Mamma, jag saknar någon, som jag inte träffat. 

Jag: Vem Kean? 

Kean: Mormor. 

När han säger det tittar han ner i bordet och ser ledsen ut. 

Dewin ser sin storebrors känslor, gör precis lika, titta ner i bordet och säger: Sakna Mommo, samtidigt som han har ett litet busigt leende på läpparna och tittar på Kean så han gör "rätt". 

Man kan inte riktigt låta bli att le åt Dewins försök att vara precis som sin storebror, samtidigt som det känns som att min själ faller i bitar. 

Jag önskat verkligen att dom fick ha sin Mormor närvarande. 

Pojkarna tittar på bilden på Mamma och jag berättar om Mormor, men jag vill visa dom så mycket mer om henne. 

Nu ikväll kom det ifatt mej, allt bröt samman och jag känner mej levande men trasig. 

Saknar dej Mamma! 💖✨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0